Friday, 30 December 2011

Kerja sudah datang.....

Ha..ha..ha... Kerja dah mula menimbun... biasa nak masuk tahun baru.. Kerja sekolah macam biasa... dah cikgu namanye... apa nak buat...

Tuesday, 27 December 2011

Masa semakin cepat berlalu

Masih dapat dirasa hari pertama cuti akhir tahun ni.... betapa gembiranya menyambut cuti persekolahan 2011. Walaupun cuti ni hanya diisi dengan kerja2 rumah yang tak pernah habis... tapi hati berbunga gembira kerna banyak kerja dapat dilangsaikan... Alhamdulillah tak lama je lagi dah nak mula sesi persekolah 2012... Semoga Tahun 2012 membawa seribu keindahan...Emm. esok, lusa dah mula meeting kat sekolah... rindu pada teman2 seperjuangan.

Sunday, 25 December 2011

Syukur padaMu Ya Allah

Ku bersyukur padaMu Ya Allah kerana memberikan kesempatan untukku bernafas di bumiMu... Masih boleh tersenyum mengecapi keindahan warna-warna kehidupan.. Oleh itu Ya Allah kau ampunkanlah dosaku, dosa keduaibubapaku, dosa suamiku, dosa anak-anakku serta dosa sekalian muslimin dan muslimat...
Aku bermohon padamu Ya Allah agar kau berkati hidup kami dengan cahaya keimanan, Agar kami tidak leka dan alpa Ya Allah.

Sesunguhnya ku bersyukur padamu Ya Allah

Wednesday, 21 December 2011

hari yang membahagiakan

setiap insan di dunia dilahirkan dengan pelbagai warna kehidupan... suka duka derita sengsara dan bahagia.. Sesungguhnya segalanya telah diaturkan... sebagai Insan di muka bumi ini... bersyukurlah dengan warna-warna kehidupan itu.... bayangkan hidup tanpa warna...........